Finanční správa a property management
Při převzetí nové zakázky TESPRANET SERVICES s.r.o. vždy provádí vnitřní audit stávajícíh procesů, aktuálního rozpočtu a dodavatelských cen s cílem zajistit optimální řízení nemovitosti s ohledem na cenu versus kvalita služby.
TESPRANET SERVICES s.r.o. vždy majiteli objektu navrhne a doporučí rozsah služeb, potřebný pro efektivní řízení nemovitosti.
Finanční správa a property management
- komplexní správa nemovitostí: management objektu od A do Z
- konzultace nemovitostí a příprava dlouhodobých plánů údržby objektů a
venkovních ploch - pravidelný finanční a technický reporting
- pravidelná komunikace s majitelem objektu
- vyúčtování vedlejších nákladů
- obhájení výsledků vyúčtování s nájemci
- příprava rozpočtů – náklady
- příprava rozpočtů – příjmy
- roční a pololetní porovnání skutečných nákladů s rozpočtem včetně návrhů
- potřebných nápravných řešení účetnictví nemovitosti
- správa nájemců, pravidelná komunikace s nájemci dle předem dohodnutého
rozsahu vedení agendy dlužníků dle dodané, nebo aktuální interní směrnice aktivní
pronájem nemovitostí (koordinace, spolupráce, nebo kompletní vyjednání a
uzavření nájemních smluv dle poskytnutého mandátu) - pravidelná kontrola nákladů
- komunikace a spolupráce s právními zástupci majitele objektu
- jednání s úřady státní správy a jinými orgány dle poskytnuté plné moci
- návrhy na investice