Facility management - správa budov
Při převzetí nové zakázky TESPRANET SERVICES s.r.o. vždy provádí vnitřní audit stávajícíh procesů, aktuálního rozpočtu a dodavatelských cen s cílem zajistit optimální řízení nemovitosti s ohledem na cenu versus kvalita služby.
TESPRANET SERVICES s.r.o. vždy majiteli objektu navrhne a doporučí rozsah služeb, potřebný pro efektivní řízení nemovitosti.
Technická správa
- revizní činnost dle předpisů
- revize a odborné prohlídky
- obsluhy vyhrazených zařízení (kotelny, výtahy atd.)
- denní údržba objektů - vedení nemovitosti, pasportizace každého objektu
- vedení jednotlivých provozů dle provozního rozpočtu
- sledování záručních lhůt
- přebírky a přejímky objektů a technologií v souladu s platnými právními předpisy
- a v souladu s nájemními smlouvami, včetně závěrečných protokolů
- uvedení do provozu
- vyřazení z provozu
- poruchová a havarijní služba
- pohotovost 24/7/365
- zajištění činnosti energetika
- optimalizace nákladů
- vedení provozní dokumentace
- modernizace/sanace - dodávky na klíč
- přestavby nebytových prostor, úprava vnitřních dispozic dle požadavku včetně
- zajištění zákonných podmínek
- odpadové hospodářství
- koordinace s dodavateli
- reporting
- zajištění BOZP a PO včetně pravidelné cvičné evakuace
Administrativní správa objektu
- zajištění služby domovníka
- úklidové služby
- denní
- jednorázové (skleněné plochy, prostory se zvláštním režimem)
-fasády (plošiny nebo horolezeckou technikou)
- letní úklidy/údržba venkovních ploch
- po ukončení stavební činnosti - zajištění bezpečnostních služeb
- zimní údržba
- kopírovací a tiskové služby
- péče o zeleň venkovní i vnitřní
- provoz parkovacích ploch
- stěhovací služby
- zajištění služeb kantýny/catering
- zajištění služeb recepce, služby telefonní ústředny,
- poštovní a zasilatelské služby
- další služby dle požadavku nájemců nebo vyplývající z charakteru budovy
Finanční správa a property management
- komplexní správa nemovitostí: management objektu od A do Z
- konzultace nemovitostí a příprava dlouhodobých plánů údržby objektů a
venkovních ploch - pravidelný finanční a technický reporting
- pravidelná komunikace s majitelem objektu
- vyúčtování vedlejších nákladů
- obhájení výsledků vyúčtování s nájemci
- příprava rozpočtů – náklady
- příprava rozpočtů – příjmy
- roční a pololetní porovnání skutečných nákladů s rozpočtem včetně návrhů
- potřebných nápravných řešení účetnictví nemovitosti
- správa nájemců, pravidelná komunikace s nájemci dle předem dohodnutého
rozsahu vedení agendy dlužníků dle dodané, nebo aktuální interní směrnice aktivní
pronájem nemovitostí (koordinace, spolupráce, nebo kompletní vyjednání a
uzavření nájemních smluv dle poskytnutého mandátu) - pravidelná kontrola nákladů
- komunikace a spolupráce s právními zástupci majitele objektu
- ednání s úřady státní správy a jinými orgány dle poskytnuté plné moci
- návrhy na investice